Direktlänk till inlägg 17 mars 2012

D E T B R I N N E R

Av amanda sjöholm - 17 mars 2012 11:10

Hej♥


Just nu tittar jag på en gammal film som heter DET BRINNER. I filmen finns en läskig gubbe som heter Reine/Raine (vet inte hur han stavas) och han är jätteläskig. Jag har inte sätt filman på hur länge som helst men den är spännande. Min kompis Vilma och Sandra såg den för några veckor sedan och Vilma säger att hon aldrig mer tänker se den. Men när jag har sätt klart på den så ska jag se episode 7 sesong 9 på OTH (one tree hill). Älskar den serien♥

Idag ska jag inte göra så mkt. Min mamma och pappa ska till Skandinavium, Göteborg och se på när Frölunda möter Brynäs i hockey. Jag ä'r ju frölundare så jag hoppas att dem vinner. Det är slutspel så nu gäller det.

Det är jättetrökigt väder ute regn och usch:(

Ska ha en omröstning men vet ej vad den ska handla om så ge några tips. Men jag hoppas att jag kan få mer läsare innan jag har det. 

Längtar tills den nya appen så man kan blogga från min IPhone. Hoppas den är gratis annars kan elr snarare sagt får inte ladda ner den för den kostar ju pengar då.

Ställ gärna frågor till mig ska försöka svara på så många som möjling(=



K R A M   M A N D A S H

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda sjöholm - 21 juni 2012 13:06

hej♥   ska inte ha denna blogg längre har en som heter http://mandash.blogg.se kolla den och tycktill ...

Av amanda sjöholm - 10 april 2012 17:11

Hej♥   Förlåt för jag inte har skrivit på ett tag jag har varit sjuk och har inte hunnit. Men jag ska skriva lite mer. Jag kan berätta att vi vann matchen jag skrv i förra inlägget. Men det som inte fick hända hände jag blev sjuk kvällen i...

Av amanda sjöholm - 31 mars 2012 09:57

Hej♥   Igår var det mellan disco i Skene. Var jättekul. Jag hade på mig mina nya converse som är limegröna och de lös ascoolt. Idag är det söndag och jag tror det snöar ute. Jag älskar snö men vill ha sommar nu. Fast det är ganska härligt ...

Av amanda sjöholm - 27 mars 2012 15:39

Hej♥   Idag har jag haft "volleysexan". Sjöby som jag går på hade två lag. Volleysexan är när alla sexor ( tror jag ) i mark spelar en volleyboll tunering mot varandra. Det andra laget som jag inte spelade med vann alla sin matcher och mit...

Av amanda sjöholm - 23 mars 2012 14:47

Hej♥   Idag är det fredag den bästa dagen på veckan. Så härligt. Efter jag slutade och skulle ta bussen hem så när vi hade åkt kanske fem min så ringer telefonen i bussen. Då är det skolan som ringer och säger att en kille som heter Linus ...

M A N D A S H

Hej jag heter Amanda men jag brukar kallas Manda. Jag är 13 år och jag bor i Västra Götaland. Ni kommer att få veta mer om mig och hur jag lever i min blogg så läs den.

Kram  M A N D A S H

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

B I L D E R

                            

        

Kategorier

Arkiv

RSS

Presentation

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards